Gullringens simhall

Imorse väckte mamma mej genom att säga "Du, ska vi ta och åka till Gullringen och simma idag?"
sagt och gjort. jag gick upp och åt lite frukost, packade väskan och sen åkte vi. var där vid tio, ungefär. det var såå himla sköönt. får ju dock så fruktansvärt ont i nacken, men det får det vara värt :b efter att vi varit duktiga och simmat bastade vi en snabbis.

när vi var färdiga i simhallen åkte vi bort till mammas jobbarkompis och tittade på hennes nyrenoverade badrum. det var verkligen jättefint :)

när vi kom hem åt vi lite lunch och sen varsin semla vi köpt i gullringen. haha. man får ju inte vara för nyttig, menar jag ;b  

nej, nu tycker moren att jag ska gå ut med hundarna så det är väl bäst att lyda henne, antar jag :b

Kommentarer
Postat av: kats

Men så duktig ni är... men känns inte så lockande att bada, trots inomhus ;o)) ...vi har över -20 grader.... man vill nästan inte ställa sig i en het dusch.... Eh... konstigt men bara tanken på vatten gör att man fryser..



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback