Babbel..

jaha, vad har hänt sedan sist? inte speciellt mycket, tror jag :b just nu sitter jag hemma hos johan och äter vindruvor och chilinötter. var ledig både igår och idag så jag har inte gjort någonting, vilket nu resulterat i att jag är jätterastlös. så då tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och starta min samhäll B- kurs. (läser den på distans) men tror ni jag kommer in på hemsidan? icke :b trött man blir. så nu funderar jag istället på om jag inte skulle ta och sätta mej och spela lite tv-spel. mario på nintendo 64 är ju så himla kul :)

förresten, så har min söta lilla pojkvän gått och blivit helt besatt och tradera. så igår klickade vi hem en fm-sändare till min bil. så om en vecka, ungefär, kan jag koppla in min mp3 i bilen! hur bra som helst :) då slipper man bli irriterad för att det är massa repor i skivorna och sånna saker ;b

nej, nu är det nog tv-spel som gäller, faktiskt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback