Ett tag sedan sist..

Jaha, nu har det gått ytterligare ett tag sedan jag skrev någonting här :b

i helgen var jag på ronja-relaxen tillsammans med några medlemmar i migränföreningen. först var det en stress-föreläsning och sen åt vi gott, badade i bubbelpool, drack vin och hade jättetrevligt :)

på söndagen var det, trots att det bar emot, bara att ge sig upp för att jobba på korttids. jobbade 8-16. även där var vi och badade. så himla skönt, det också :)

just nu sitter jag hemma i lägenheten tillsammans med johan. har varit hemma med migrän idag. nu börjar det krypa i kroppen på mej för jag vill ha någonting att göra :b får väl se om jag kan titta på en film eller läsa eller något sen kanske.

nej, nu ropade johan att maten är färdig. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback