Bettan

För nästan två veckor sedan fick ju jag och mamma åka akut till linköpings djursjukhus med bettan. hon har inte svarat på medicinen och har inte kunnat hoppa i och ur buren osv, så jag har hela tiden varit inställd på att vi måste ta bort henne.

Men häromdagen fick jag ett sms från matilda (kaninerna är hemma hos mamma) då hon skrev att bettan leker. nu ser hon väldigt pigg ut och vi har märkt att hon har lekt några gånger. igår lyfte mamma ut henne ur buren för att hon skulle få vara på golvet lite och efter ett tag så hoppade hon in i buren. helt själv! och det gick jättesmidigt och lugnt och försiktigt. det var verkligen helt underbart att se. nu fick vi precis se att hon hoppat ut ur buren helt själv, och när vi stod där och tittade så hoppade hon även in igen! 

kanske är det så att hon klarar sig, trots allt! ja, ni som själva har djur kan säkert förstå mina känslor just nu! det är verkligen en obeskrivlig lättnad. 

nej, nu är det bäst att jag slutar skriva. mitt smink blir ju förstörd av tårarna och jag ska ju snart till matilda på ljusparty :) 


Kommentarer
Postat av: Lasse

Har varit inne hos kaninerna en liten stund nyss.

Bettan hoppar omkring som aldrig förr.

Det är bara ibland som huvudet är lite snett, men viktigast av allt är ju att hon inte verkar märka av det nåt själv.

2009-10-19 @ 17:37:03
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan:)

Vad har du haft för dig idag då?:)

Underbart intressant och fin blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min blogg(A);)

Kram Denise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback