Jobbhelg :)

Jaha, då var det helg igen. Jag hade planerat några lugna dagar med mycket soffläge. Men vi tio i fredags ringde dom från resursen och frågade om jag kunde jobba på korttids fredags kväll och lördag förmiddag. absolut, sa jag naturligtvis :) och idag fick jag reda på att han jag jobbade för förtfarande är sjuk så jag får jobba imorrn också :)
Så istället för ryggläge har helgen bjudit på disco, utflykter och en hel del titt på barnfilmer :) så det har faktiskt varit en riktigt bra helg, hittills :) dessutom klirrar det ju lite extra i kassan också nästa månad, vilket inte alls är fel ;b

just nu sitter jag ensam hemma. mamma och pappa är på teater/middag med mormor, todden, anna, morfar och kerstin(?), och har det förhoppningsvis jättehärligt. och vikke är för tillfället ute och går. men matilda slutar jobba om en timma så då kommer hon hit iaf.

Nej, nu ska jag glutta vidare lite får vi se vad internet har att bjuda på :b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback