Forever Living Sminkvisning

Hejhej.
Har precis avslutat en visning av Forever Livings smink. Det gick jättebra och var kanonkul! Jag och maja hjälptes åt. Först pratade hon lite om företaget och aloe vera i sig. Därefter sminkade jag Nadja inför dom andra samtidigt som jag då berättade vad jag gjorde och förklarade och gav en massa bra tips osv. Alla verkade tycka att Nadja blev jättefin så det var ju kul :) efter det fick alla dels testa våra hudvårdprodukter och även testa att sminka sig antingen med eller utan min, majas eller mammas hjälp. och vilka resultat vi fick fram! ojojoj, säger jag bara. vilken skillnad det blir när man får rätt färger och kombinationer alltså. kära nån!

alla verkade väldigt nöjda och tyckte själva att de hade hittat något som passade dom och som dom var sugna på. så det var väldigt roligt faktiskt :) hoppas det blir fler sånna visningar :)

Kommentarer
Postat av: kats

men så himla kul. Jag hade velat vara med och lärt mig... och så duktig du är :o)



kram

kats

2009-11-25 @ 07:01:32
Postat av: Maja

Det var kanonkul:) Hoppas vi kan göra det fler gånger Make Up är kul.



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback