Korttids

i fredags när pappa skjutsade mej och johan till åtvidaberg, ringde matilda och sa att hon hade ett erbjudande till mej. det var nämligen så att det var kris på korttids så dom undrade om jag ville jobba på lördagen. och naturligtvis ville jag det! :) förstå vilken möjlighet, och dessutom har jag saknat barnen ;b
så jag och pappa släppte av johan och sen åkte vi till frödinge där jag sov natten lördagen. matilda var gullig nog och började vid sju istället för åtta för min skull. tack så mycket :)

vid tre när jag slutade var det bara att skynda sig hem och kasta sig in i duschen och åka tillbaka till åtvid. vi skulle nämligen fira en jobbarkompis som gått och gift sig. så det blev grillning och lekar och sånt trevligt :) så tack allihopa för en väldigt trevlig kväll :)

nu ska jag alldeles strax in till västervik och ha körlektion. så det är väl bäst jag går. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback