I husvagnen

igår efter kursen, som för övrigt var helt okej, kom pappa och hämtade mej och johan och vi åkte till husvagnen i västervik. på kvällen gjorde vi inte speciellt mycket. vi var jättetrötta allihopa. johan somnade klockan nio eller nåt i den stilen ;b men jag tror faktiskt att han sovit bra inatt även att han säger att han hatar att sova i husvagn ;b

vid tio idag åkte jag och pappa och släppte av johan vid station. först skulle han ha en körlektion och efter det åkte han tyvärr hem :b jag och pappa åkte upp till farfar en sväng.

på eftermiddagen har jag varit duktig och räknat matte i flera timmar. långt ifrån kul, men väldigt nödvändigt. dock har jag ett jävla arbete som hänger över mej hela tiden, men som jag inte kan göra någonting åt, och det är väldigt frustrerande :b jag är såå stressad så det finns inte. men förhoppningsvis kan jag fixa iordning skiten nästa vecka och så blir det väl säkert bra i slutändan. men jag får försöka att inte tänka på det och ta det nästa vecka, som sagt.

nej, nu ska jag faktiskt läsa lite bloggar, tänkte jag. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback