I husvagnen

hejhej. nu sitter jag i husvagnen ensam med hundarna. mamma jobbar, nämligen. har inte gjort speciellt mycket idag. varit inne hos mormor en sväng bara :)
det började dock åska massor här för en stund sen, och eftersom jag har en åskrädd doris här så bestämde jag mej för att ta med hundarna in i husvagnen och sätta mej ett tag. eftersom jag inte vill stimma upp doris så låtsades jag som att den där åskan inte existerade och satte mej och läste lite. och jag tror att det fungerade. hon drog bara öronen bakåt lite, men sen la hon sig så var det inte mer med det.

nu är det en husvagn som håller på och ställer upp här bredvid. vet inte om hundarna inte sett det förut, för dom verkar tycka att det är väldligt märkligt. haha.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback