Grattis i efterskott

hejsan. jag har ju glömt att skriva något väldigt viktigt.. i torsdags fyllde lilla jag hela 18 år! helt sanslöst. jag fattar inte riktigt att jag är myndig. haha. men tydligen är det ju så ;b
vid tre skulle vi ha kalas för mej i husvagnen. då var hela min familj, johan, adam, mormor, maja, lisa, robban, farfar, morfar och sara där :) tack så hemskt mycket för att ni kom. verkligen jättetrevligt.
först åt vi lite tårta. jag och mamma kunde inte bestämma vilken vi ville bjuda på så det fick bli en citron och en chokladtårta. dom var verkligen jättegoda båda två, men citronen var nog snäppet bättre :)
efter det fick dom andra gå en tipspromenad, som handlade om mej :) adam fick alla rätt.. haha. och det var inte tack vare kunskap utan för att han är väldigt bra på att chansa :) men det uppskattades iallafall, så det var ju bra.

efter det grillade vi. verkligen helt underbart gott. och med trevligt sällskap blir det ju genast ännu bättre :)
efter det satt vi i förtältet och spelade lite kort och satt och pratade och sånna saker.
siste man åkte hem runt elva, ungefär.

tack allihopa för en jättehärlig födelsedag :) jag uppskattar verkligen att alla kom och alla fina presenter jag fick :)

     
(ni får ursäkta alla jättesnygga miner, men det var soligt och jag visste inte att pappa fotade. haha.)

Kommentarer
Postat av: kats

å så fick du skönmusik "hyllningssång" i dina öron fniss fniss

2009-05-25 @ 05:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback