Vart tog solen vägen?

Men vad fasen hände med det fina vädret? vad är detta? när jag åkte till skolan idag åkte vårjackan på och jag hade hemskt gärna haft mina solglasögon. det var supervarmt och jättehärligt. men nu? det ser till och med ut som att det regnar! ååh, vad less man blir :b

men solen på förmiddagen gav mej energi iaf. jag har varit duktig och pluggat massor idag, som sagt. men utöver det har jag dammsugit och plockat massa här hemma. var till och med duktig och dammsög nederdelen på gardinen. haha. det blir skapligt mycket hår eftersom den hänger ner bakom kaninburen ;b jag har även dammat lite. dock inte så jättemycket, men det får duga. känns väldigt bra ändå :)

nu ska jag faktiskt sätta mej och pussla lite, tänkte jag. jag och mamma gjorde det igår så jag blev lite sugen. dock är det bara en timma kvar till träningen, men jag får väl fortsätta någon annan gång ;b har ni pusslat såna pussel då man tex ska pussla bilden på kartongen fast tio år senare, eller att man ska pussla det någon på bilden ser? detta innebär att man inte har en aning om vad det är man egentligen pusslar och hur det kommer se ut, och det är jätteroligt :) absolut något jag rekommenderar. haha. nej, nu är det bäst jag sätter igång om jag ska hinna något. hejsvejs.


Matilda i Ängelholm-08. Ser det inte helt underbart ut?

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja verkligen. Jag sitter och läser om något och tycker att det är jättebra, tills jag läst lite mer om det och kommer på att det inte alls är bra:S Var ska du göra praktik föressten?

Postat av: mamma

Håller med dej, de pusslen är de roligaste. Längtar till sommaren när jag ser Matilda på stranden...

2009-03-16 @ 19:17:18
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback