Utmaning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? Finns ingen bok i detta rum och jag orkar inte resa på mej.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En vägg. 

3. Vad såg du senast på TV? Debatt.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Runt halv fyra, skulle jag tippa på.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Mammas röst.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Var ute med hundarna.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Saras blogg.
8. Vad har du på dig? Gråa mjuiksbyxor och en gul tröja.
9. Drömde du något inatt? Inte som jag minns.
10. När skrattade du senast? För några timmar sedan.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En hylla, fyra tavlor och en planch.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? nog har jag det alltid.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Bra tidsfördriv.
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Ingen aning..
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Utlandsresa, hus, bil och massa kläder och sånt.. 
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Dom flesta vet redan allt om mej.. 
17. George Bush?  idiot!
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Jag är 17... har inte tänkte så långt än.
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Nej, jag är alldeles för mammakär.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen!
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Denise, Anna, Maja, Kats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback