Onsdag

Hejhej. igår efter skolan följde jag med elinor ner till stallet för att hjälpa henne med att köra in snobben. mycket duktig häst, måste jag gå säga. vi spännde för ett däck bakom honom och så ledde jag och elinor gick bakom för att kunna hålla upp däcket om han blev rädd och så. men icke! han skötte sig galant. nästan tråkigt duktig. haha. så vi kunde till och med trava med honom. inte så långt i taget, men ändå. nej, det var riktigt roligt, faktiskt :) det var så mysigt att stå och gosa med en häst igen. det är verkligen helt underbart. så jag fick leda både honom och tuffer in i boxen och hjälpa till lite sådär. så roligt så :) 
efter det åkte vi två och kajsa hem till mej och satt här ett tag. det var roligt, det också. som alltid :)

när jag vaknde imorse var det strålande solsken och jättefint väder. så jag gjorde mej iordning och tog på mej lite våriga kläder och så. hur underbart som helst :D har varit en riktigt bra dag i skolan idag. sånna här dagar borde det finnas fler av :)
efter skolan gick jag ner och gymmade lite mer än timma. så himla skönt så. nu sitter jag hemma hos mej och ska sätta igång och plugga. bäst jag sätter igång. anna kommer snart så vi ska göra lite fysik.

nej, nu måste jag sluta. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback