Tråkdag

idag har det varit en väldigt tråkig dag. på förmiddagen gjorde jag ingenting alls, i princip. vid halv två gick jag, mamma, pappa och hundarna pelarnerundan. så himla skönt att få komma ut lite. efter det satte jag mej och pluggade matte. såå jääävla tråkigt. man blir ju så himla seg av att göra det. och dessutom känns det som att det går åt helvete med det mesta, så det är inte alls roligt :b menmen, jag är ju ledig nästan hela dagen imorrn så jag får väl sitta med det en del då. jag tänkte även vara kvar på skolan en stund efter svenskan och be pelle om hjälp. vore nog ganska skönt, tror jag.

jo men tjena, vilket roligt inlägg detta blev då :b lika bra jag slutar innan det blir ännu värre. haha. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja, jag är nöjd med den:) Låter föressten som att din dag var lika rolig som min;/Hehe, men börjar nya schemat imorrn?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback