Torsdag

På morgonen idag hade vi idrott och då hade vi boxning! gud, vad jag saknar det. det var så oerhört roligt. och jobbigt. jag älskar att röra på hela kroppen sådär och verkligen bli helt slut! dessvärre skadade jag mej lite. jag sträckte ryggen på nåt vänster och så gjorde jag nåt med handleden. handleden var det jag blev mest orolig för, men det känns som att det börjar släppa lite nu, så det är bra.

nu har jag precis skrivit färdigt mitt samhälls-arbete. så himla skönt. har bara ett kvar att skicka in nu. det är färdigt, men jag kommer inte åt det, och det vet jenny om, så det känns jätteskönt. nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. jag ska snart in till västervik och ha körlektion. får hoppas att det får riktigt bra :)

haha. jag måste förresten berätta en sak. bosse var nog lite understimulerad imorse. jag skulle städa lite i buren och sträckte ner en sån skopa som man har till tex kattlådor. det tyckte bosse var jättespännande och tog tag i den och drog och slet i den. så himla söt :) just nu sitter han uppe på höpåsen och har det så himla skönt så :) ja, vad skulle man göra utan dom små liven?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback