Tisdag

det har varit en konstig dag idag. jag har haft fullt upp hela dagen, men ändå känns det inte som jag fått någonting gjort :b fruktansvärt jobbigt med tanke på att jag har tusen saker som måste göras innan påsklovet. och till råga på allt så är inte nadja här. inte helt lätt att bli färdig med någonting när ens partner inte är här :b menmen, det löser sej säkert på nåt vis.

när jag kom  hem från skolan idag tog jag mej en joggingrunda. himla skönt med solen som värmde i ansiktet och det var riktigt behagligt ute.

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. får se om johan är sugen på att hitta på någonting :b men det är väl sånt som märks.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Denise

okej, tack:) Men nu fick jag ännu mer beslutsångest;b hmm, får se hur jag gör..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback