Skåne- here we come!

godmorgon sömntutor! klockan är kvart i sex och jag har varit upp i en timma och en kvart! inte dåligt. dock var det helt i onödan, men ändå. men jag skyller på min mamma. jag har ärvt allt dåligt från henne ;) jag förstår inte att jag aldrig lär mej att det inte tar lika lång tid på morgonen som jag tror att det gör. menmen, så är det.

nu är allting nedpackat och ligger färdigt för att gå bort till bussen. dock är den en halvtimma kvar tills jag ska gå :b men jag tror inte jag har glömt nåt. jag har iaf med det viktigaste: dagkräm!
och det allra viktigaste är fixat: jag har gett kaninisarna mat och vatten och bytt toan. så bra så :)

nej, nu ska jag se om det är någon som skrivit nåt roligt någonstans. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

ha de bra :o)

2009-03-10 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback