Shopping i Linköping

igår följde jag med mamma och matilda upp till linköping. sigge skulle lämnas till veterinären för undersökning av hans hälta, så då passade vi tre på att shoppa lite sålänge. jag, som för övrigt inte har några pengar, köpte ett par ljusa, slitna jeans, två par skor, ett påslakan och lite annat smått och gått på ikea. det var en väldigt lyckad och trevlig dag, måste jag få säga :)
när vi shoppat färdigt åkte vi över åtvidaberg för att lämna av mej hos johan. när vi var nästan framme i åtvidaberg såg vi ett vildsvin som vi stannade och tittade på. sen insåg vi att det var jätteskadat. det haltade och släpade hela bakdelen efter sig. det såg så fruktansvärt hemskt ut och vi fick jätteont i magen alla tre av att se det. så vi åkte upp till ett hus som låg precis vid vägen och sa till, och dom hade också sett djuret så dom hade ringt efter mannen som vi antar äger marken för att skjuta det. så det kändes väldigt skönt att veta att det förhoppningsvis inte skulle behöva lida mer iaf.
på kvällen gjorde vi inte speciellt mycket. jag och johan hyrde en film och låg och tittade på och så. väldigt skönt.

idag på förmiddagen har vi tagit det väldigt lugnt. efter lunch ska jag, milla och birgitta ner på samhället och fika lite. så mysigt så :)
ikväll är det väl let´s dance och så som gäller, antar jag.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan leo kommer hem och vill ha mat. haha. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, va gullig du är. tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback