Seg helg

i helgen har jag och johan som sagt varit hundvakt. dock har jag varit sängliggande i princip hela tiden. naturligtvis har jag tagit hand om djuren men helst av allt skulle jag bara velat sova bort hela helgen. kan dock inte riktigt sätta fingret på varför jag mått som jag gjort. men det går väl över förr eller senare. det har trots allt varit en mysig helg.

nu är jag tillbaka i gamleby. jag har varit duktig och pluggat det sista till svenskaprovet jag har imorrn. dessutom har jag gjort fysik. himla skönt att slippa tänka på det :b (dessvärre känns det inte som att provet kommer gå så bra imorrn, men det är väl bara att hoppas på det bästa, antar jag.) dessutom har jag varit duktig och skrivit i lite i min kassabok så att matpengar och sånt stämmer nu till den nya månaden. mycket skönt :)

ikväll har jag faktiskt tänkt mej att jag ska lägga mej och läsa. om mitt huvud och mina ögon orkar med det. det var så himla länge sen jag läste, känns det som. har ju aldrig tid med det :b eller jag kanske ska ringa elinor? klockan är ju nio, men lite sällskap kanske inte vore fel? hmm.. ja, vi får se hur jag gör. nu ska jag iaf läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback