Pluggtisdag

hejhej. idag har det varit en väldigt lång dag, känns det som. först 1,5 timma fysik, efter det 2 timmar matte. efter det hade vi 3,5 timmar svenska/samhäll. och den lektionen har vi satt ihop med en annan där vilket innebär att vi egentligen inte har någon rast. så vid halv tre var det bara att springa bort till matsalen, kasta i sig några apelsinklyftor och häva i sig en kopp kaffe. haha. men detta gör att vi är ledig på måndagar istället, så det är det värt ;b

när jag kom hem satte jag mej och pluggade med en gång. skönt att få lite gjort. vid sex gick jag bort till trafikskolan för att göra lite teori. kände att det var dags att börja med det. och gissa vem som klarade fas A och B på ungefär en halvtimma? kände mej ganska stolt där faktiskt. haha. 

efter det åkte jag upp till skolan för att se hur det går med anna och emmas UF-café. cyklade upp dit. bara det att mina växlar har frusit fast... på ettan! hur roligt är det på en skala? man kommer ju ingenstans. haha. men caféet går riktigt bra, faktiskt. så roligt att se :) hur som helst så satt jag där uppe och pluggade ännu lite till. 

nu är klockan halv tio och jag har precis kommit hem. ska nog lägga mej snart, tror jag. ska bara läsa lite bloggar och så först.  

haha. bosse och bettan är ju för söta. dom fick nytt hö nu när jag kom hem så dom har precis ätit lite och då blev dom väl lite törstiga. så just nu slåss dom om vattenflaskan. det är ju bara det att det finns två stycken.. men.. den ena är ju mycket godare alltså, helt klart ;b

Kommentarer
Postat av: pappa

Ojdå! Med den takten är ju teorin klar på nolltid!!

Men, vem är förvånad????

2009-03-24 @ 21:38:36
Postat av: Svar

Pappa: Ja, det känns väldigt skönt, faktiskt. njae, teorin är väl inte det jag oroat mej mest för. har jag en gång lärt mej så sitter det.. oftast ;b

Postat av: mamma

Dessa söta små djur :)

2009-03-25 @ 19:22:01
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback