Onödig skoldag

usch, vilken fruktansvärt onödig dag det varit idag. på samhällen gjorde vi ingenting eftersom vi tydligen skulle flytta fram redovisningen. därefter hade vi svenska som visserligen var ganska rolig, men inte speciellt nödvändig :b
vid tolv, efter att jag ätit lunch, traskade jag hem. nu har jag packat lite till imorrn. vi åker ju till skåne imorrn och är borta över natten. trots att man bara ska vara borta en natt blir det så himla mycket packning eftersom vi måste ha med oss lakan och sådana saker. menmen, jag har ju resväska på hjul, så det ska nog gå bra. hehe.
och jag har till och med packat ner digitalkameran. men om jag känner mej själv kommer jag inte ta ett enda kort, men vi får väl se. hehe.

nu har jag och johan precis varit och handlat, men vi glömde en del så vi måste väl gå tillbaka sen igen. tur att det inte mer än 50m till ica. haha.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag fortsätta plugga. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback