Norrköping

igår var det jobb som gällde i några timmar. gick väldigt bra, faktiskt. efter det åkte vi hem och crashade i soffan och låg och tittade på friidrott. väldigt roligt, faktiskt :) på kvällen blev det bandy. fy fan, så nervös jag var. usch! men det gick ju vägen tillslut :) efter bandyn åt vi grillat. första för säsongen. riktigt gott. haha. till melodifestivalen blev det efterrätt i form av pannacotta. syndigt gott, det också :)

idag gick vi upp ganska tidigt för att vid halv tio åka till norrköping för att gå på bomässan. vilken besvikelse! så fruktansvärt värdelös. det tog inte ens en timma innan vi gått igenom hela. men som tur var hade vi fått biljetter av en kund nerifrån jobbet, så vi var bara tvugna att köpa en. annars hade det varit förskräckligt.
men vi tröstade oss med att först åka vilse i norrköping och sen tog vi oss en shoppingrunda. jag fick ytterliggare ett par skor från skopunkten. milla och birgitta hittade varsitt par, så då var leo gullig nog att jag kunde få ett par eftersom dom skulle bli gratis ändå isf. himla gulligt :) efter det åkte vi till mediamart där leo, tro det eller ej, hittade ett wii fit. både vi och dom har ju letat i flera månader, men tyvärr var det det sista så mamma fick inget idag heller :b
men trots att mässan var så fruktansvärt dålig blev dagen trots allt väldigt bra :)

just nu är jag och johan hemma hos mej. jag sitter och slötittar på tv och han ligger i badkaret :) om en timma eller nåt kommer elinor hit en sväng och umgås lite :)

 

Här är mina nyinköpta byxor och tre par skor.
Inte världens bästa bilder men ändå.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snäll svärfar du har som ger dej skor!! Men, han kunde väl ha låtit mej fått wii-fit :) :) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback