Massa plugg på min lediga dag

goddag. imorse skjutsade mamma mej till gamleby. var riktigt skönt att få gå och lägga sig med en gång. låg i sängen till klockan nio ungefär. då var jag duktig och gjorde lite matte och fysik. vid tio över tolv hade jag en 40min svenskalektion så det var bara att pallra sig upp till skolan. nu har jag precis kommit hem igen. känns väldigt nödvändigt, må jag säga ;b jag ska alldeles snart fortsätta plugga. förhoppningsvis får jag en hel del gjort idag. har dessutom varit och hemtat ut en bok från biblioteket så nu kan jag fortsätta skriva på mitt projektarbete. kan knappt bli bättre.

men kaninerna är glada att jag är hemma iaf. det innebär ju att dom får vara ute och hoppa hela dagen.

ikväll är det träning som gäller. ska bli så skönt att röra på fläsket lite. och efter det antar jag att elinor och kajsa kommer upp till mej. det brukar ju bli lite fruktsallad och så. haha.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar och sen fortsätta plugga. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback