Lördag

jaha, idag var det jobb som gällde. men dagen har gått jättefort för det har varit mycket folk. så skönt så.

nu har jag precis bytt header.
sara har gjort en åt mej. det är ju så himla roligt att byta. skönt att få lite nytt. jag gillar enkelheten i denna. jag önskar att jag kunde göra egna. då skulle jag nog byta ofta. men jag kan bara med photshop och sånt. jag har försökt, men jag har verkligen inte tålamod till att lära mej. jag är sån att jag ska klara allting på första försöker, annars ger jag upp :b haha.

nej, nu ska jag gå och lägga mej en stund innan bandyn, och så håller vi tummarna för att edsbyn tar sitt sjätte raka SM-guld :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt!!

Jäklar att de förlorade!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback