Ledig

Idag är jag ledig från skolan. oerhört skönt. jag började mej med att ta ligga kvar i sängen och titta på tv efter att jag vaknat. när jag ätit frukost och så tog jag mej en joggingrunda och körde intervallträning. hur jobbigt som helst, men ändå riktigt skönt. solen sken och det var jättehärlig luft. fick riktiga vårkänslor.

resten av dagen har jag inte gjort ett smack. tanken var att jag skulle plugga idag, men jag tror jag hoppar över det. dessutom har jag böckerna i skolan så jag kan nog inte ens göra nåt, när jag tänker efter. jag tror faktiskt att jag ska ligga i soffan resten av dagen också, faktiskt. känns som jag kan behöva det efter att ha mått dåligt i flera dagar. känner mej inte helt kry idag heller, faktiskt. benen orkar knappt bära mej. känns som jag ska ramla så fort jag reser på mej. ändå har jag druckit vatten och ätit ordentligt. menmen, får väl hoppas att det inte är nåt allvarligt. måste ju kunna gå till skolan imorrn :b

ojoj, vad mycket svammel det blev nu. bäst jag slutar nu. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: maria

Jaså, du är ledig idag! Vad skönt, o på torsdag har du bara en lektion! Jobbigt va, att gå naturvetenskaplig linje :) :)



Mormor ska inte med på torsdag, det blir "bara" Matilda och jag om inte du hänger på. Hon har varit här idag och vi har satt upp några tavlor och tagit bort två gardinlängder, blev bra. KRAMAR

Postat av: Denise

Va duktig du är, tränat å allt:P Ja å Elin åkte till skolan å hade fysik med Erika och den nya läraren. Hon verkade helt okej, men förklarade lite rörigt. Men det var nog för att Erika var med och hon var nervös:P Hon kan nog bli bra, när hon blir lite mer insatt i kursen och så!:D

2009-03-03 @ 23:16:50
URL: http://deniseekenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback