Himla härlig dag

hejhej. på förmiddagen idag skrev jag färdigt idrottsarbetet. sååå himla skönt att ha skickat iväg det så att jag inte kan bry mej om det mer :b

vid halv ett åkte jag inte till västervik. först gick jag och köpte en tröja och efter det gick jag och satte med på tant grön och åt superdupergod lunch och satt och läste. hur skönt som helst :) kändes riktigt lyxigt, faktiskt. haha.

tjugo i tre hade jag körlektion. det gick riktigt bra idag. vi backade runt gathörn och lite sånt. kändes faktiskt riktigt bra :) visst, själva backningen behöver jag väl träna lite till på, men själva körningen liksom. han hade ingenting att kommentera efteråt ;b

nu har jag precis varit iväg och tränat. så himla skönt att få röra lite på fläsket och få svettas massor. riktigt härligt. kom precis ut ur duschen och nu ska jag läsa lite bloggar och så och sen lägga mej i sängen och bara ta det lugnt :) hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: denise

Nice måndag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback