Hemma i Vimmerby

körlektionen igår gick hysat bra. var några smågrejer som blev lite konstigt. bland annat var det en grej som faktiskt var lite roligt. jag hade precis svängt och höll ner kopplingen eftersom det gick så sakta. när jag skulle komma iväg igen rusade motorn hur mycket som helst. jag släppte gasen men sen hände samma sak igen. jag fattade ingenting. och då sa hasse: du kanske ska släppa upp kopplingen också? haha. snacka hjärnsläpp! det var faktiskt så att han också skrattade åt det sen, så det var ju ingen fara ;b men så tokigt det kan bli ibland.
efter körningen blev inte kvällen riktigt som jag hade tänkte mej. istället för att sitta och plugga matte kom matilda till mej. väldigt trevligt. vi åt fruktsallad och hade det mysigt. elinor var uppe en sväng också. trevlans. däremot var vi hur trötta som helst måde jag och matilda, så jag tror knappt klockan var tio innan vi somnade. men det var ganska skönt, faktiskt :)

idag har jag hur ont i hela överkroppen som helst efter boxningen igår. kan knappt röra på mej, och troligtvis är det väl ännu värre imorrn :b lite träningsvärk är ju skönt, men detta är bara jobbigt :b men jag överlever väl. och alla i hela klassen satt och beklagade sej på lektionen imorse, så jag är ju inte ensam iaf. haha.

idag slutade jag ju skolan vid kvart i tio och efter det åkte vi hem till matilda en sväng och nu är jag hemma hos mamma och pappa. troligtvis ska vi ut till matilda sen igen och äta middag och hjälpa henne med badkaret. badrummet kommer nog bli väldigt bra, tror jag. och just det.. mamma har ju gjort om här hemma igen. det blev också riktigt fint. gå in
här och kolla.

Kommentarer
Postat av: petra

Malin och jag gick på boxning på träningshuset innan jag fick Linus. den träningsvärken går inte att beskriva för någon som inte provat där kan man snacka muskler som man inte använder varje dag. Malin hade så ont att hon trodde hon hade fått hjärtinfarkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback