Hejja Magnus

hejhej. nu  kom jag precis hem från frissan. så himla skönt att klippa sej igen. blev riktigt nöjd, faktiskt. som alltid när mårten är i farten :)

ikväll blir det troligtvis fruktsallad framför så ska det låta och let´s dance. himla bra med en boxer som man kan spela in på. då kan man titta på så ska det låta och spela in let´s dance och titta på dansen efteråt. och eftersom man kan spola förbi pauserna är man ändå ifatt till utröstningen :) himla bra, faktiskt. vem hejjar ni på ikväll då? jag hoppas helt klart att magnus vinner. dels är han ju så himla härlig och annika är ju bara fööör sööt.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, tror jag. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man hejjar på Magnus...fniss... Laila kanon hon också men hon är/varit danslärare ... så vem har gjort störst framsteg... JO MAGNUS

2009-03-28 @ 16:48:41
Postat av: kats

men men men... mitt namn försvann

Postat av: kats igen, suck

jag menade ... hejjade på... han vann ju :o))))

2009-03-28 @ 16:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback