Gamleby

jaha, det blev inget sm-guld igår. men vad fasen, dom har ju vunnit fem år i rad nu och någon gång måste ju något annat lag få vinna. hehe.

igårkväll satt vi och tittade på tv och tog det väldigt lugnt. oerhört skönt. jag höll dock på att somna redan klockan åtta. var hur trött som helst :b men jag höll mej vaken till halv ett eller nåt i den stilen. ganska bra gjort ;b

nu har jag och johan precis kommit till gamleby. vi ska alldeles snart gå ner till ica och handla lite middag och så. får bli potatismos och hemgjorde köttbullar. mumsigt :)

nej, nu ska jag faktiskt läsa lite bloggar. väldigt givande inlägg, detta också. känns som jag har blogg-torka nu för tiden ;b ber om ursäkt för tråkigt läsande. hehe. nej... hejdå.

Kommentarer
Postat av: denise

hahaXD jag tycker det är ganska spännande faktiskt:) Det är ju dom personliga intrigerna som är roligast!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback