Fredag

goddagens. idag har jag hittills inte gjort speciellt mycket. tvättat lite och sorterat tvätt och så bara. mamma kommer alldeles snart hem en sväng från jobbet. då ska vi ut och gå och äta lite lunch och så.
när pappa slutat jobba ska han och jag åka till rimforsa och hämta laban. (han blev kremerad redan igår och vi kan hämta honom idag.) efter det ska vi åka över åtvid eftersom jag ska vara hos johan i helgen.

ikväll är det väl let´s dance som gäller, antar jag. annars händer det väl inte speciellt mycket i helgen, tror jag. förutom att jag ska jobba imorrn då.

men shit, vilket givande inlägg detta blev. verkligen jätteroligt :b men jag ska gå och klä på mej lite nu. mamma kommer hem vilken minut som helst. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback