En dag i Västervik

hejhej. idag är jag ju ledig från skolan, så på morgonen kom anna hit för att göra lite fysik tillsammans med mej. det gick väl sisådär, men vi har en lärarledd lektion imorrn så vi ska faktiskt gå på den för att kanske få svar på några av våra frågor :b

vid två åkte anna och jag in till västervik. först gick vi en snabbis på stan och sen hade jag körlektion. efter det gick vi ytterligare en liten snabbis och sedan hande anna körlektion. när hon hade kört gick vi ner till acapulco och åt pizza. jag har aldrig ätit där förut, men det var precis lika gott som alla sagt att det är :)

nu har jag precis kommit hem. nu ska jag och johan titta på tv och ta det lugnt. vi är helt slut, både han och jag :b vi har inte sovit nåt inatt i princip. jag halvsov ett par timmar fram till halv två. efter det somnade jag inte förrän typ kvart i sju. mycket roligt, vill jag mena :b förhoppningsvis går det bättre ikväll.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar och samtidigt titta på halv åtta hos mej :) hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Gick körlektionen bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback