Duktiga jag

ikväll har jag varit riktigt duktig, faktiskt. först klippte jag klorna på bosse och bettan och efter det borstade jag dom. måste få säga att jag har världens snällaste kaniner. dom rör inte en min när jag klipper klorna på dom. dom bara sitter där så snällt och väntar på att jag ska bli färdig. så snälla så :)

när jag var färdig med kaninerna satte jag igång att göra iordning i min garderob. så nu ligger allting fint vikt och så. det kommer ju inte göra det i många dagar, men ändå ;b har även plockat ur lite som jag ska ta med mej hem. vintertröjor och sånt, som jag förhoppningsvis inte kommer behöva använda på länge nu ;b så nu sitter jag här och är ganska nöjd med mej själv. haha. känns bra. alldeles snart kommer elinor hit också. kan ju nästan inte bli bättre :)


Här är dom på sin favoritplast- under sängen.
(som ni ser så skräpar dom ner ganska rejält)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Favoritplast??

2009-03-26 @ 22:07:03
Postat av: Denise

nice för dig:) Min kanin sprattlar som en skållad råtta när jag ska klippa klorna på henne;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback