Bettan- queen of the hö

hejhej. idag har det varit en väldigt bra dag, faktiskt. lektionerna har varit bra och det känns som jag varit på ganska bra humör. det har varit strålande solsken hela dagen idag, men dessvärre har det blåsit och varit sviiinkallt.

när jag kom hem från skolan, strax innan fem, satte jag mej och pluggade med en gång. nu är klockan halv åtta och jag har nästan skrivit färdigt hela idrottsarbetet. känns sååå skööönt! nej, nu ska jag sätta mej och titta på tv. det förtjänar jag efter så mycket slit :b

förresten så hittade jag mina små kaninisar gottandes i höpåsen alldeles nyss. är dom inte för söta? men efter en stund hoppade bosse ner så bettan blev ensam kvar där i och hade allt hö helt för sig själv.




Kommentarer
Postat av: Denise

tack;)jättenöjd med linnet:D Gud vilka underbart söta kaniner/ulltussar du har föressten!:)

Postat av: pappa

Oj vad härligt dom ser ut att ha det!

Lyckliga kaniner som får vara ute och busa så där!

2009-03-25 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback