Ännu mer plugg...

hejsan. idag har jag bara haft projektarbete och idrott, vilket innebar att jag slutade strax efter elva. väldigt skönt. när jag kom hem satte jag mej och pluggade matte med en gång. det gick dock inte speciellt bra. håller på med logaritmer och mina formler vill inte riktigt bli rätt :b så jag gav upp det och fortsatte på idrottsuppgiften istället. nu måste jag bara få tag på ett häfte från min lärare och skriva lite om det och sen är jag färdig :) inte illa. lite senare sen ska jag nog göra lite engelska. har grammatikprov imorrn, så jag kanske bör titta lite på det iaf :b

nu har jag precis varit duktig och ringt telia kundtjänst. mitt internet fungerade inte och det gick inte att göra så som jag gjorde sist. höll på att bli knäpp så jag ringde faktiskt. lite stolt där. det var bara så simpelt att byta USB-port. den hade tydligen tappar kontakten där emellan :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar och sen göra lite engelska så har jag hela kvällen fri sen :) eller, jag har egentligen massa mer att göra, men det kan jag ju skjuta upp till nästa vecka. haha. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback