Transformers och smultronstället

hejhej. nu har det varit fint väder i flera dagar och det är såå härligt.
efter jobbet i torsdags åkte jag till åtvid. vi gjorde inte speciellt mycket på kvällen, för det blev ganska sent innan jag var här.

igår låg vi ute i solen hela dagen och hade det såå härligt. då är det skönt med pool så att man kan svalka sig emellanåt. igår var det 25 grader i vattnet, så det ska man väl inte klaga på ;b
strax innan sju åkte jag, johan, jocke, karlsson, lucas, timmy, totte, gustav och niklas in till linköping. först blev det donken och efter det gick vi och såg transformers på bio. den var faktiskt riktigt bra. jag trodde inte att jag skulle tycka det, men jag blev glatt överraskad :)

efter vi ätit frukost idag satte vi oss i bilen och åkte till söderköping och åt glass på smultronstället. riktigt, riktigt gott och mysigt, men ack så mätt man blir. jag orkade definitivt inte äta upp min och jag förstår inte hur andra lyckas med det. jag menar, jag brukar kunna äta en hel del, men det går bara inte. johan åt nästan upp hela sin, men han var smart och tog en med frukt och sorbet, så det var ju inte lika maffigt.


(denna glass tog birgitta. min fanns inte på bild på hemsidan)

nu kom vi precis hem iallafall. får se vad som händer ikväll. vi hade tänkt att åka och fiska med jocke x2, men det blir troligtvis inte så, men vi får se. det är ju sånt som märks.

nej, nu ska jag ut i solen igen. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback