Forever

nu har jag precis fått hem min första beställning från forever! så himla spännande. haha. helst av allt skulle jag vilja ha massa visningar nu med en gång, men tyvärr står skolan ivägen ytterligare en vecka. men snart så ;b men jag har ändå redan lyckats sälja fyra dunkar och en gelly. inte dåligt, alltså :) oh, detta är så himla roligt :)

snart ska iaf jag, mamma och pappa åka till västervik. ska vara där i helgen. ska bli väldigt skönt att bara göra ingenting, faktiskt. dock måste jag plugga massa matte, men det kan jag nog stå ut med :b utöver det hoppas jag bara på att det är fint väder så att jag kan ligga ute och sola och ha det skönt.

nej, nu ska jag faktiskt se ringa min kund igen.. det var upptaget alldeles nyss, så då tänkte jag att jag kunde passa på att skriva lite ;b hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

Men så kul Kajsa... att du är på g med FE... jätte lycka till med det:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback