Fika och massa mysigt prat

strax efter ett idag åkte jag ner till stan en sväng. strax innan två kom sara och mötte upp mej och då gick vi till epok och fikade en sväng. satt på deras uteservering och drack latte och pratade hur länge som helst. det var sååå skönt :) runt kvart över tre vi vidare till annelie, vår barndomsvän och granne. var flera år sen jag pratade med henne. men vi satt där i nästan en timma och hade det så trevligt så. gosade lite med hennes nya valp också. en svensk lapphund. såå himla sööt :) ser ut som en liten björn.

nu är jag hemma. vet inte riktigt vad jag ska göra i eftermiddag, men jag är väldigt sugen på att hitta på någonting trevligt. syster slutar jobba vid åtta, så man kanske ska ta och fråga om hon vill hitta på någonting efter det. vi båda är lediga imorrn, så det gör ju ingenting om vi är uppe sent ;b 

nej, jag ska faktiskt ta och gå och ringa henne. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback