Cirkus!

ojsan, nu var det visst ett tag sedan jag skrev någonting här. ber om ursäkt för det, men jag har verkligen inte haft någon ork alls ;b

i torsdags hade vi skolavslutning. jag har fortfarande inte fattat att jag inte ska tillbaka till skolan på måndag, så än så länge känns det varken skönt eller nåt annat ;b men det kommer väl längre fram, kanske.

på eftermiddagen åkte jag hem till johan och på kvällen gick vi två, linda och lucas på cirkus! det var superroligt! jag trodde inte alls att det skulle vara speciellt kul, men det var det. dom hade så himla mycket olika grejer. bland annat var det en tjej som höll på med hundar. dom hoppade över varandra och sprang slalom på bara två ben och allt möjligt. och det var en hund som klättrade upp för en stege som stod alldeles rakt upp. helt otroligt. och det var så roligt för man verkligen såg hur roligt hundarna hade. dom hade inte blivit piskade till dom konsterna kan jag säga. dom var så himla söta.
och lite senare hade dom katter som dom också gjorde konster med! det var ännu mer otroligt. jag menar, katter brukar man ju inte kunna lära saker lika lätt som hundar. men dom hoppade runt och gjort både det ena och det andra. helt otroligt!
efter det var det ett par som åkte runt, runt på rullskridskor på en liten platta, som bara var tillräckligt stor så att dom inte skulle hamna utanför. dom gjorde massa häftigt och jag var livrädd hela tiden. tack mamma, för dom nerverna ;) men hur som helst, mot slutet av deras nummer insåg vi att dom skulle ta upp någon från publiken.. och dom valde linda! hon fick alltså vara med i showen! vad dom gjorde var att dom höll henne mellan sig på nåt vis samtidigt som dom då snurrade runt på den där plattan. jag hade kräkts om jag hade varit linda, kan jag säga. haha.
men cirkusen var verkligen jätterolig! man borde gå på det oftare. det var verkligen helt otroligt. tack så mycket johan för att du bjöd mej på det så att jag fick vara med om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback