Badpremiär

jaha, då kanske det är dags att man skriver någonting här igen. det är fullt upp hela dagarna, och dessutom vackert väder, så jag har inte haft någon lust att blogga.
det har inte hänt speciellt mycket sen sist, faktiskt. har mest varit i husvagnen och så.

igår däremot, när jag och mamma åkte från västervik till vimmerby släppte hon av mej hos matilda. efter att vi ätit och så åkte matilda, jag, emelie och hundarna nova och buster ut till en sjö, som jag plötsligt inte kommer ihåg vad den heter. det var första gången jag var där, och det var sååå fint. dit ska jag absolut åka fler gånger. men hur som helst, så var det så otroligt varmt i luften, så vi tog oss faktiskt årets första dopp! det var väldigt kallt, men samtidigt oerhört skönt.
efter det la vi oss på varsin handduk och solade, åt frukt och kex och hade såå skönt.
när vi var nöjda med det åkte följde jag med hem till matilda och blev visst kvar där över natten. himla trevligt :)

nu sitter jag och väntar på att åka till korttids. ska jobba till 21:15 ikväll. vi får väl se vad vi hittar på i eftermiddag när det är så himla fint väder. något trevligt borde det allt bli :)

nej, nu ska jag faktiskt gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback