Bad och promenad

imorse skjutsade leo, birgitta och johan mej till vimmerby och efter det åkte dom vidare ner till milla.
när jag kom hem gick jag och la mej en stund och vid ett började jag att jobba.
det har varit en väldigt skön dag på jobbet idag. på eftermiddagen var vi och badade. det var såå skönt i vattnet :)
jag kom hem från jobbet vid halv tio, och då bytte jag bara lite kläder och sen gick jag ut på promenad i 50min. jag sprang även vissa sträckor för att få igång lite flås och få svettas lite. helt underbart må jag säga. detta är nåt jag absolut ska göra oftare i sommar :) 

nej, nu ska jag hoppa in i duschen. egentligen skulle jag börjat jobba klockan kvart i sju, men istället kan jag sova hur länge jag vill. inte helt fel del heller. men det är klart.. pengar hade ju suttit bättre ;b  

Kommentarer
Postat av: Denise

Ne precis, det är helt fel det där._.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback