Lite av varje..

godkväll. idag har jag jobbat mellan 13 och 21:15. det är över en vecka sedan jag jobbade sist, och jag måste få säga att jag saknat barnen. dom är ju såå himla goa :)

för övrigt har det inte hänt så mycket sedan jag skrev sist, tror jag. förutom att kats och daniel är här nere just nu, men dom är i västervik hela tiden så jag hinner ju inte träffa dom :b

jo, förresten, igår träffade jag elinor. himla mysigt. var lite kul att kunna åka och hämta henne och så. haha. men vi gjorde inte så mycket på dagen. det var ju såå himla dåligt väder, så vi satt mest inne i husvagnen och pratade, men inte mej emot. det är ju så himla mysigt.
däremot mamma och dom, som var på öland, hade jättebra väder. humpf.. himla osis :b

nej, nu ska jag gå igen. sedan jag kom hem har jag plockat lite och städat, vikt tvätt och så. men just nu sitter jag med min ansiktsmask från forever på mej, så jag ska gå och skölja av den nu. man känner sej såå himla fräsch efter detta. underbart :) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback