Linköping

idag har jag, johan och jocke varit inne i linköping en sväng. först satte vi oss på en uteservering. pojkarna drack lite öl och jag tog en kaffe. väldigt mysigt trots regn och åska. haha.
efter det gick vi till en kinaresturang och åt jättegod mat :) tack, älskling.
efter att vi varit på game och elgiganten åkte vi hemåt.

för att vara första gången jag kör i linköping gick det riktig bra, må jag säga. haha. dock åkte vi typ halv fem så det var ju hur mycket trafik som helst och dessutom spöregnade det. men det gick bra, som sagt. haha.

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. både jag och johan är jättetrötta, så troligtvis blir det väl en lugn hemmakväll, tror jag :) alltid skönt.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback