Händelserika dagar...

igår jobbade jag på korttids för sista gången i sommar. vet ju inte alls om jag kommer tillbaka dit mer, mer än och hälsar på. känns väldigt konstigt. kommer ju sakna både personal och barn :b
men det var en väldigt bra dag. på förmiddagen var jag och "mitt barn" och fikade i frödinge ostkakebod tillsammans med bla matilda. var så trevligt så :)
på eftermiddagen var vi allihopa nere på astrid lindgrens värld. jag har inte varit där på flera år så jag såg verkligen fram emot det. var nog mer taggad än barnen tror jag :) det var så roligt så :) så mycket minnen...

jag slutade vid fyra och då åkte jag och hämtade matilda och adam och vi åkte vidare till västervik där även mormor, vikke, mamma och pappa var, för vi skulle fira pappas födelsedag :D åt smörgåstårta och hade det jättetrevligt :)

imorse gick jag upp klockan halv sju för att åka ner till posten och hämta ut mitt körkort innan jag åkte och jobbade i åtvid. tänkte att det skulle bli lite lagom att åka från vimmerby typ halv åtta. men när jag kom ner till posten ser jag att dom ändrat sina öppettider och inte öppnar förrän klockan åtta! så för det första hade jag gått upp en timma för tidigt, alldeles i onödan, för det andra kanske jag inte ska tillbaka till vimmerby innan den dagen jag var tvungen att hämta ut det och för det tredje skulle jag komma försent till jobbet. så jag fick ringa cj och fråga om det var okej att jag kom ungefär en halvtimma försent, och som tur var gick det bra :) tack så mycket! så det löste sig iaf och nu har jag mitt körkort :D

nu på kvällen har jag gjort en forever-beställning :) himla roligt. det är alltid lika kul. haha.
men nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå och lägga mej. hejsvejs. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan!



Skulle vara kul att får besöka Astrid Lindgrens värld. Har inte sett något relaterat till henne, trots alla besök.



Fortsätt beställa bara;)



Kram Maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback