Forever-visning

Hejsan. länge sedan jag skrev här nu. men jag jobbar ju hela tiden, så det har inte funnits speciellt mycket att skriva om.

Igår däremot höll jag i min allra första forever-visning! :D det gick väldigt bra, måste jag få säga. det tycker även gästerna :) så nu är jag reda att sätta igång med detta på allvar :) är så himla taggad.
det var väldigt roligt att dom handlade också.. fick sålt för nästan 2000kr och då var dom bara fyra stycken som var "utanför familjen", så jag är väldigt nöjd :)

nej, nu ska jag fortsätta med bokföringen. det är ju inte riktigt lika roligt, måste jag få säga. jag tror nästan att jag gjorde bort mej när jag skulle göra allt så himla "proffsigt" ;b men det löser sej nog förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: kats

Helt rätt... som jag brukar säga inom bokföringen... det går och rättar till.

2009-07-20 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback