Tisdag

jaha, idag har jag haft två lektioner. slutade klockan kvart i tolv. inte helt fel det, inte. efter att vi ätit satte jag och anna igång och plugga och vi slutade vid halv fem, ungefär :b sen var det dags att gå hem. när jag kom hem renskrev jag hemtentan så nu är jag helt färdig med den :) känns så jävla underbart, måste jag få säga.

dessutom har johan kommit till mej idag. det är inte helt fel det heller :) just nu sitter han och dricker öl och jag äter godis. haha. det gäller att passa på medan man är ung, inte sant? ;b

imorrn börjar jag vid halv ett så troligtvis blir vi uppe ganska sen ikväll. myspys :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Ansvarig vårdnadshavare

VAD I H-E!!! ÖL och godis en tisdagskväll....

Fy på er ;-)



Skämt åsido, ha det ni så mysigt.

Det kan du vara värd efter slitet med tentan!

2009-01-13 @ 21:48:29
Postat av: Anonym

VAD I H-E!!! ÖL och godis en tisdagskväll....

Fy på er ;-)



Skämt åsido, ha det ni så mysigt.

Det kan du vara värd efter slitet med tentan!

2009-01-13 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback