Tiden går alldeles för fort..

medan jag satt med inpackning i håret och med fötterna i ett bad förut så tittade jag, mamma och pappa på filmen från när vi var på kreta för tio år sedan. haha. så himla rooligt :) och vad små vi var. den bästa repliken kom från anna eriksson herself. när vi var v id poolen gick hon med bestämda steg fram till kameran och säger, med världens bredaste helsingedialekt "mäh, ska jag skvätta på kameran eller?" hon var så sööööt. nåt annat som var roligt var pappas och kats glasögon. ojojoj. inte dom snyggaste man sett precis ;b men ni skulle bara veta hur bruna vi var alltså.. helt sinnes. men roligt hade vi :)

efter att den filmen var slut tittade vi på när vi var och hämtade ozzy från uppfödaren. haha. då var han inte stor, må jag säga. men så söööt :) och sigge var jättesnäll mot honom. och det syntes redan då att han tycker om att bli jagad. haha.

nej, nu ska jag sätta över lite pengar till sara. hon var inne med kläder till mej förut, nämligen :D



första gången jag färgade håret. johan tyckte iallafall att jag är sötare nu.

Kommentarer
Postat av: Emelia

Fy sjutton vilken gullig!! Du ser ut som en liten buse!!!

Postat av: Anna

HAHAHA, det kommer jag ihåg! fan va kul... :P

2009-01-07 @ 16:39:55
URL: http://chana.blogg.se/
Postat av: kats

fniss fniss

ja så fort det gått... å så himla kul vi hade det



kats

2009-01-13 @ 06:56:04
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback