Sunwing resort och spa alcudia

nu har jag och matilda bokat en resa till sunwing resort och spa alcudia på mallroca. hotelldelen vi ska bo på heter nuevas palmeras :) vi åker den 21 augusti och är borta en vecka. känns helt sjukt, måste jag få säga. jag menar, jag har aldrig ens beställt kläder själv, men nu har jag helt plötsligt bokat en resa ;b för båda oss kommer det gå på ungefär 18000:- men då är det med transfer, mat på flyget och all inclusive och så. så det blir nog kanoners :D



   

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Gud vad niice vi kommer ha det! :)

2009-01-02 @ 19:24:59
Postat av: kats

men wow så häftigt... alcudia har jag varit mkt vackert där....



så kul att två systrar kan göra något sådant... jag blir faktiskt lite avundsjuk.... fniss fniss

2009-01-03 @ 16:34:46
Postat av: Anna

gud va himla skönt! blir så avundsjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback