Shopping i Linköping

idag har jag, mamma och mormor som sagt varit i linköping. först gick vi i lite klädaffärer. jag hittade mej en tröja på rean för 50:- och så köpte jag majsstänger åt kaninisarna. efter det gick vi in på ikea. där handlade jag lite till. köpte sex stycken blockljus som jag ska ha på ett fat på soffbordet. jag köpte en svart kudde och tyg som mormor ska sy två kuddöverdrag och en tavla av. hmm.. köpte jag nåt mer? tror faktiskt inte det.. inte som jag kommer på nu iaf.

vi kom hem vid åtta ungefär. vid halv nio tittade jag, mamma och pappa på snillen snackar. helt okej program, faktiskt. och efter det tittade vi på bones. nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mej.

förresten, jag läste ut min bok igår. läste deception point av dan brown. nån som läst den? såååå braaa. ville bara inte lägga den ifrån mej. inte ens när det riktigt sved i ögonen och klockan var halv två ville jag sluta läsa. hur som helst, den handlar om forskare som hittar en meterorit med bevis på liv i rymden. det tar väldigt oväntade vändningar och jag tror inte ens att mamma skulle kunna lista ut vad som kommer att hända. helt klart väl värd att läsa, må jag säga :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag duschar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback