PluggPluggPlugg och körlektion

jaha, vad ska man säga om dagen idag då. har ju bara en lektion på torsdagar så jag slutade vid elva. dock kom jag hem alldeles nyss. satt kvar i skolan till halv tre och pluggade :b just nu känns inte skolan rolig alls, kan jag säga. jag har hur mycket som helst att göra på väldigt kort tid. och allting ska vara färdigt i princip samtidigt så jag kan inte ta en sak i taget heller för då hinner jag inte :b jag vet inte riktigt vart jag ska hitta min motivation just nu, faktiskt.

aja, alldeles snart ska jag gå ner och tvätta. det behövs verkligen kan jag säga :b efter det ska jag bort till körskolan för min första körlektion. än så länge är jag inte nervös men jag vet att jag kommer vara det sen :b dessutom har jag aldrig kört en sex-växlad bil innan, vilket jag vet att dom har där borta :b menmen, det ska nog gå bra. det är ju bara övning. och han vet ju inte hur mycket jag har kört innan så han har ju inga förväntningar och då behöver jag heller inte ha några krav på mej själv. det tog många månaders terapi för att kunna säga något sånt. ojoj ;b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag går ner till tvättstugan. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj här har du ändrat lite... så fin, häftig den blev .... snyggt..

hur som helst så var din ide mkt mkt bra...

Din MOR skulle kunna göra recepten.... ser det gott ut så blir man ju så frestad... kokbok för ögat fniss fniss

2009-01-22 @ 16:13:52
Postat av: Svar

Det är världens bästa anna eriksson som gjort det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback