Plugga eller inte plugga.. Det är frågan

Alltså, jag har lite beslutsångest. jag har som princip att aldrig plugga på helgerna. och sen jag började gymnasiet har jag bara gjort det en gång, tror jag. men nu känns det som att det kanske är dags ändå. jag har väldigt mycket att göra på väldigt kort tid, som jag nämnt tidigare. så då kanske det ändå är värt att göra det så att jag slipper känna mej så himla stressad i veckan? dessutom ska mamma och pappa titta på körslaget nu och det känns faktiskt som att det kan kvitta. så då kanske det är bättre att ta tag i fysiken och få någonting gjort (ååh, nu tog jag sönder en nagel också!) eller vad tycker ni? nej, jag ska nog ta min mp3 och sätta mej och plugga fysik. men vad fasen, har man mvg i alla ämnen så har man och vill man fortsätta så så får man väl offra några timmar en lördagkväll? haha. japp, nu känns det genast mycket bättre.. bäst jag sätter igång nu med detsamma. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, jaa. Har egentligen inte råd med så mycket heller, men lite får de ju bli;) Snygg bloggdesign du har föressten:)

Postat av: Anonym

nej fan skit i å plugga... du är så duktig ändå och du fixar proven galant ändå... vaar ledig och NJUT i stället...fniss fniss

2009-01-25 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback